At identificere din Niche

At identificere din Niche

Internettet er blevet en værdifuld kilde til oplysninger og købe værktøj i dag ’ s forbruger. Med et klik pÃ¥ musen kan du finde næsten alt fra produkter til tjenester pÃ¥ nettet, og du kan shoppe til de bedste priser og værdier alle timer af dagen fra bekvemmeligheden i dit eget hjem. For nogle af disse samme grunde, postordre virksomheder er ogsÃ¥ stigende med forbrugerne at finde bedre værdier fra virksomheder, som don ’ t har overhead tilknyttet en butiksfacade.
Med alt pÃ¥ forbrugerne ’ fingerspidser, hjem virksomhedsejeren kan ogsÃ¥ gavne fra i dag ’ s marked kultur. Ligesom forbrugerne kan handle deres stuer og køkkener, kan virksomhedsejere drive virksomhed i bekvemmeligheden i deres eget hjem. Hvis du ønsker at indstille din egen timer, har mindre pendling tid og nyde de generelle friheder arbejder for dig selv, kan starter et hjem virksomhed være rigtige for dig.
En vigtig forretningsplan til at deltage i, når du først begynder at udvikle et hjem virksomhed er at investere tid i at finde din niche.
Så hvad betyder dette, at finde din niche? Identificere en niche handler om at finde en særskilt segment af forbrugernes interesse, så kapitalisere på det. Det betyder, at finde dette bestemte sted i erhvervslivet, hvor du kan skille sig ud blandt andre. For eksempel kan der være hundredvis af boghandlere derude, men hvor mange er specialiseret i bøger om en særlig interesse i jeres? Hvis dit hjem virksomhed fokuserer på at sælge bøger, kan du konkurrere med hundredvis af andre sælgere. Men hvis dit hjem virksomhed fokuserer på at sælge bøger om udendørs sport, du kan finde dig selv i direkte konkurrence med færre virksomheder.
Nu hvor du ved hvad en niche er, hvordan kan du gå om at identificere dit? Du kan starte med at spørge dig selv et par vigtige spørgsmål:
Hvad er jeg god til?
Tage en opgørelse over dine færdigheder. Er du en god mekaniker? Er du en wiz med hjem udsmykning? Dine venner alle komme til dig, når de har computerproblemer at løse? Kender du næsten alt der er at vide om et bestemt emne? Finde de ting, du allerede har nogle færdigheder i, og start en liste. Du kan blive overrasket over, hvor dine talenter ligger.
Hvad jeg nyder at gøre?
Hvilke ting har du elsker at gøre så meget, at du nok ville gøre dem, om der var overskud involveret eller ej? Det bedste sted at starte med dette spørgsmål er at se på dine Hobbyer. Disse er ofte de ting, du betaler en forholdsvis betydelig mængde af penge at være involveret i. Hvorfor ikke tjekke det ud for at se om du kan gøre en fortjeneste på disse selvsamme ting? Starte et hjem virksomhed kan tage en masse tid og kræfter, og har en passion for fokus i din virksomhed kan være en stor kilde til udholdenhed nødvendigt at gøre det gennem vanskelighederne i begyndelsen.
Hvad er der behov for?
Efter du notere ned hvad du er god til og hvad du elsker at gøre, det ’ s tid til at vurdere markedet for disse ting. Er du altid pÃ¥ udkig efter forsyninger til din hobby, men kan ’ t nogensinde synes at finde hvad du har brug for? Det ’ er meget sandsynligt, andre har det samme problem, og et hjem virksomhed, der leverer dette behov ville være meget godt modtaget af dette segment af markedet. Eller mÃ¥ske du elsker at dekorere dine børn ’ fødselsdag kager, og dine naboer ville snarere afhente deres pÃ¥ den lokale købmand men kan ’ t stÃ¥r den lille udvalg. Dette er et marked, som du allerede har evner og interesse til at opfylde behovene.
—Side Bar—
Hvis du planlægger at gøre din virksomhed helt på internettet, er et fantastisk værktøj du kan bruge til at kontrollere, om der er marked for din idé Overture Search Term forslag værktøj:
Du skal blot skrive det søgeord, der folk kan bruge til at søge for dit produkt og det ’ ll returnere antallet af gange, at udtrykket var søgt pÃ¥ sidste mÃ¥ned. Amazing isn ’ t det?
—Side Bar—
Men don ’ t være bange for markeder hvor du kan have nogle færdigheder, men har en masse at lære. SÃ¥ længe du har viljen til at sætte tid og kræfter til at blive en ekspert i din niche, vil du kunne udvikle den specialisering, du har brug for at blive førende pÃ¥ markedet.
Når du svare på disse spørgsmål og finde den særskilt område, der vil sætte din virksomhed ud fra andre, du har identificeret dit niche og er klar til at udvikle dit hjem business.

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.